Hier kunt u kaarten/toegangsbewijzen bestellen/reserveren voor onze komende concerten in de Grote of Sint-Laurenskerk in Rotterdam en de Grote of Onze-Lieve-Vrouwekerk in Dordrecht. De kaarten/toegangsbewijzen kosten EUR 20,00 en voor donateurs van de deelnemende koren en het orkest EUR 15,00. De bestelling/reservering is pas definitief na overmaking van het verschuldigde bedrag op rekeningnummer NL32INGB0001551056 t.n.v. Koninklijke Zangvereeniging Rotteā€™s Mannenkoor onder vermelding van naam, aantal kaarten en datum 22 mei of 30 mei. De kaarten/toegangsbewijzen liggen klaar voor u bij de ingang van de kerk. Kaarten/toegangsbewijzen aan de ingang van de kerk kunnen uitsluitend contant betaald worden. Let op, het kan zijn dat de bevestiging van uw bestelling in de spamfolder terecht komt!

* Verplicht veld