door Wim de Rooij

Tijdens de nieuwjaarsreceptie is Eric Hans van Wingerden in het zonnetje gezet vanwege zijn 25-jarig lidmaatschap van Rotte’s Mannenkoor. Door voorzitter Koos van Herk van de KNZV werd hem een speld opgeprikt en een oorkonde uitgereikt. Van Herk keek nog even terug op de zangcarrière van Eric Hans, die naast voorzitter ook koorleider was en nog steeds de webmaster is. Bijzonder is wel dat juist Eric Hans van Wingerden vorige maand besloten heeft even afstand van het koor te nemen. Hij heeft dit besluit na de uitreiking aan de koorleden toegelicht. Eric Hans blijft wel lid van Rotte’s Mannenkoor en zal ook zijn rol als webmaster blijven vervullen. En het is niet uitgesloten dat hij op termijn weer als zanger zal terugkeren. De tijd zal het leren en hij zal weer van harte welkom zijn.